shopping och design och media utagning.

hejsan idag var det en vanlig dag i skolan för utom att vi hade utagning i design och media .., tyvär vet jag inte om jag har kommit in en , men man får hoppas på det bästa . lite senare på dagen asså efter design och media grejjen åkte jag ida och emma till huddinge centrum och shoppa:D det var skojjigt ;) nu ska ni se vad jag köppt :)


tröja och ett skärp det syns inte så mycket asså skärpet men det är en rosett på ;)


och en mysig halsduk :) det var REA på den.

och sen köppde jag ett vanligt silvrigt deadem :) men har ingen bild men ni fattar väll vad jag menar ett sånt där enkelt på glitter ;)..

aja kram och glöm inte att rösta :D<3333
PUSS!


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Tycker du att Taylor Momsen och Ashley Benson är lika varandra?

2010-02-11 @ 16:09:12
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Hej

kikade in så täckte passa på att önska dig en trevlig kväll:D

2010-02-11 @ 19:52:42
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0