skid inköp hos.. hi:sport factory outlet

som rubriker säger idag har jag vart i stuvsta och handlat en skid jacka, hjälm och skidglasögon. vem vet ni kanske får bilder på inköpet ;)
aja igenkligen skulle jag vara med kära elli som jag inte kunde för vi fick gäster precis när vi skulle åka hem..
så ahh... som det ser ut nu har vi gäster och vi hat precis ätit ..
KRAM!


min jacka.   HAHA.. man ser typ ingen ting .. -.- men den är blå ialla fall ;)


min hjälm :)


mina skidglasögon :P


haha ni får kalla mig ego!.. helt okej ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

EGO! :*

hihi, skoja bara :)

Skitfina grejer! :D

2010-02-21 @ 08:11:55
URL: http://knasida.blogg.se/
Postat av: Fiia <3

vilka fina grejer!! :D<3 Vill också ha en egen hjälm!! :*<33

2010-02-21 @ 16:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0