träning snart ..

nemen hej ! idaga har det var en vanlig skola dag tills kl halv 11.. då hade vi innebandy tunering som jag inte var med på för att jag inte diggar sporten innebandy jag älskar nästan all sport men inte innebandy ! :P det är nog inte min grej helt enkelt, men aa.. nu sitter jaga här ska snart byrta om till träningen som börjar snart eller om en timme ^^ men det är snart för mig..  jag bloggar kanske ett inlägg förhoppningsvis ett inlägget efter träningen vi får se vad som om jag hinner antagligen gör jag det.. jag ska bara äta och duscha sen ska jag logga in på msn och då kanske jag kommer blogga asså inte på msn men efter som att jag är inne på datorn är det ju bara att slå upp blogg.se för jag ska kolla lite bloggar också innan jag somnar och facebook =)
jag måste nämna det alla säkert redan har nämnat på sina bloggar ! linda låt komma till saken! okej GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN OCH VÅREN!!! det spelar ingen roll hur varmt det är jag vill bara att snön ska bort!!!! så snabbt som möjligt ..!
aa och nu ska jag berätta lite om morgon dagen ;) . i morgon börjar vi med idrott på morgonen som börjar kvart i nio så då får jag lite sovmorgon ^^ <33 me like!! sen efter det har vi engelska -.- inte det roligaste ... sen tror jag vi har typ matte -..-!!!? inte heller det roligste sen kom jag inte i håg så mycket mer x) sen efter skolan har jag inte bestämt vad jag ska göra .. ska kanske fråga nån kompis :D <33
aja nu tror jag hatt jag är klar det var länge sen jag gjorde ett sånt hät långt inlägg ;P så jag tror det här får räcka nu har ni fått reda på all min information som fins ;) så nu tackar jag för mig ! ska byta om nu .
KRAM


Kommentarer
Postat av: Elli

Fina Linda :D <3



Linda, du diggar ju fotboll, vill du inte börja på det? (aa) <3

2010-02-22 @ 16:51:26
URL: http://eellos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0