H-E-J

hejsan :) idag hade vi gladiatorerna i skolan det gick väll helt okej för mig .., men sen efter de åkte jag och shoppa med mamma i huddinge centrum jag köppte present till henne :). kan säga det i blogge för hon läser den inte.. hon fyller år i morgon, sen fick jag nya jeans och ny tröja och en ny söt vår jacka :) just det jag fick strumpor också (a) ni kan få lite dåliga bilder på det jag köpt..
PUSS




en dålig bild på min jacka .. orka inte ladda upp..,


tröjja man ser inte så bra , .. men men


jeans

hejdå!

 


Kommentarer
Postat av: Fiia <3

hejhej igen jag gillar alla dina kläder! ♥

Och din blogg ;) ;P ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-01-31 @ 15:33:51
URL: http://ssooffiiaafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0