hejsan igen!

hejsan! om jag får säga det själv så tycker jag att jag är rätt bra på att uppdatera massa inlägg eller vad tycker ni?? :) aja nu har jag ätit och sofia har gått hem =/ så nu har jag inte så mycker för mig eller jo det äna jag tänker på att jag inte vill vara med på gladiatorerna i skolan i morgon och de ska jag vara med i nått som kallas banan men jag vill värkligen inte vara med iden ..  ! jag gör vad som hälst för att inte vara med där ..!!!! snälla hjälp mig! <33 och sen ska jag vara med i lite andra saker också jag kan nämna det om ni vill asså säga vad jag ska vara med i ^^ : banan , gatuloppet , duellen , tupfektning? , och nått som heter hänga längst som jag inte heller vill vara med i ... aja men sen vad jag inte så mycket mer om dagen i morgon tyvär men det här får räcka. puss och kram svenbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0