ida bästa vän saknar dig !! längtar tills i morgon tills jag får träffa min lilla solstråle!! men saknar dig mer en så för jag vill träffa dig nu!! :O NU NU NU!

mer om dagen/i morgon dagen:

ja som sagt idag har jag vart sjuk från när jag var sjuk i säfsen =/ men nu mår jag bra :) plus att idag har jag vart hos läkarn :) där gick det bra så jag fick med mig hem en inhalerings sak från apoteket eller det kanske kallas ''kronan'' ..haha fånigt va? .. :P men aja sen var vi hos gankan där vi tog en promenix för lite upp friskning, sen efter det åt jag wook och sedan tog en varm kopp med hett te men honung i :D (me like!)
sen så aa, nu har jag inget mer att säga bara att jag ska gå till skolan i morgon och träffa mina älsklingar :D <33 men inte ida isacsson jag saknar dig otroligt!!! komtill baka du med! :(

KRAM


Kommentarer
Postat av: ida <3'

sv: naaw älskar dej gumman :*

hoppas det gör det då :)

men jag tror det om jag ska vara helt ärlig :D

2010-03-09 @ 16:30:04
URL: http://idaheimburger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0