nu kommer det rusa in bilder här! ;)

1.jag har haft en toppen dag i skärholmen med elli och mimmi
2.det kommer komma ganska många bilder det här inlägget
3.vad tycker vi om det ? jo.. toppen!

nu kommer bilder från mitt inköp!

man ser inte så bra, men det är en svart och vit färgad kvarts armand tröfa från , gina tricot


vita oäkta pörl örhängen från, gina tricot


nu kommer bilder från igår när jag sov hos elli!


vi lekte lite.. ^^


jag gör såpbubblor..


fråga mig inte!..


haha!! :D


nu kommer bilder från när jag var på bio med elli blomman gurra och erik i lördags.


heh, ville inte vara med på bild då.. ;$


:)<33

och aa nån udda bild kommer här..


dom flästa bilderna är från ellis blogg! (eellos.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Elli

Haha älskar dig gumman :) <3

2010-03-01 @ 20:18:53
URL: http://eellos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0