ont & flum träning ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

haha jejj :D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ aja , em träning börja bra normal och lite seg som vanligt .. den blev jag mer och mer tröttare så att jag börja garva åt ingen ting i skit, sen skulle vi köra dubblar. och jag ville jätte gärna köra fast jag hade jätte ont ;$ så jag sa ingenting till mina tränare, så då körde jag på och ställde dom flästa förutom nåra där jag rammla framlänger :D. sen börja jag kar dubbelhalv men det gick det så bra första försöket men andra gick det bättre fast jag ställde den inte.

sen hade jag jätte jätte jätte jätte ont i mitt lår som jag sträkte föra onsdagen, så jag körde inge mer efter det. vi hade tumbling då ;). så då satt jag bredvid och flumma ^^. och maja skulle hoppa upp på en sak som sitter på en ''vagn'' där man kan köra redskap på. så hoppa hon på den så gick hela handtaget sönder xD. hon bah bom!! haha det var fett kul !!! kanske inte låter så kul men det var jäkligt kul. sen jaa, hände det inte så mycket mera. forsatt bara att flumma.


aja nu tycker jag det här inlägget blev lite långt bara för en enstaka träning. men en träning kan beskriva mycket ;).

aja nu ska jag berätta om HELA dagen:
jag var i skolan som vanligt. vi hade slöjd. så jag och celine fick jätte mycket skäll för vi flumma för mycket ^^. men aa det gick väll bra annars..  *host* .. sen hade vi bild, och på bilden träffa jag elina och adde :D .. och adrian. men han känner jag inte om man säger så ^^. och mer på bilden var att celine  tog sönder en hängar sak bara för att hon putta ludde så han flög åt hällskotta xD och land på nån byrå ^^. haha det såg roligt ut , men jag tycker synd om han :) hon får inte skada min bror ;o!!! aja, sen slute vi typ.

och i morgon ska jag till doktorn.

nu har ni fått ett rätt långt inlägg, så jag tycker det här får räcka.

♥KRAM♥


Kommentarer
Postat av: Elli

SNORUNGE :D <333333333

2010-04-01 @ 21:44:09
URL: http://eellos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0